Deja trebuie sa ne schimbam anvelopele de vara?

Iarna a asta a fost o iarna, dar nu prea. De Craciun umbalm pe afara in hanorac si maneca scurta si pana la Craciun nu pot sa spun ca...
4x4-vara-vs-4x2-iarna-front

Iarna a asta a fost o iarna, dar nu prea. De Craciun umbalm pe afara in hanorac si maneca scurta si pana la Craciun nu pot sa spun ca a fost foarte frig. Ce e drept, de Revelion au fost -20 de grade, cel putin la mine, insa dupa maxim o saptamana vremea s-a incalzit din nou.

Ieri de exemplu, au fost 19 grade celsius, am mers in pauza de masa doar in tricou, la soare mai ales era extrem de cald. M-am uitat la prognoza meto si se pare ca nu prea mai sunt sanse de inghet in urmatoarea perioada si ma mananca sa imi schimb anvelopele cu cele de vara. Am jante mai mari, mai late, mai frumoase si abia astept sa le schimb. Masina se conduce mai bine, e mai stabila si am mai multa incredere cu cele de vara, insa stau totusi si ma gandesc daca e chiar momentul.

4x4-vara-vs-4x2-iarna-front

Ma tem sa nu vina un ger si sa ma prinda cu anvelopele de vara ca atunci e grav. Chestia e ca las jantele cu „gumele” de iarna acasa, in garaj la tata, la 300 de km de Cluj si e cam greu sa merg sa schimb cand vreau eu jantele. De asta mai stau putin pe ganduri. Voi va schimbati sau mai stati?

Personal deja am inceput sa fac una alta pe la masina de cand s-a incalzit, un lucru fiind schimbarea completa a esapamentului. Am citit pe net de asemenea ca ai nevoie de amortizoare auto noi dupa sezonul rece si ma bate gandul sa-mi achizitonez si amortizoare, avand in vedere ca nu au fost schimbate de mult timp.

Cum sunt adeptul „do it yourself” cred ca o sa le cumpar si o sa le schimb singur si o sa am o zi dedicata masinii, deoarece vreau sa mai modific si ceva electronica prin bord. Trebuie sa ma mai hotarasc de unde le cumpar pentru ca vreau originale si daca iau, iau ceva de calitate, ca nu le schimb in fiecare sezon. 

PS. Pentru ca am mai fost „criticat” in trecut pentru folosirea termenilor prea tehnici in unele articole, uitati ce este un amortizor, via wikipedia: „Amortizorul (din fr.: amortisseur) este un dispozitiv care servește la amortizarea unui șoc, a unui zgomot sau a unui fenomen de oscilație la un sistem tehnic.” Aveti in dreapta si principiul de functionare a unui amortizor hidraulic monotubular în diferite situații operaționale.

Fara comentarii

Lasa un raspuns

*

*

S-ar putea sa te intereseze: