Reclama la energizantul Tiger ar trebui interzisă

De câteva zile văd că Discovery a dat drumul la o campanie publicitară pentru o așa zisă băutură energizantă, Tiger. Când am văzut-o pentru prima dată, mi-au venit în...
energizant_tiger

De câteva zile văd că Discovery a dat drumul la o campanie publicitară pentru o așa zisă băutură energizantă, Tiger. Când am văzut-o pentru prima dată, mi-au venit în minte mai mult reclame interzise, care nu au voie să fie difuzate la TV și mi-am spus că reclama la energizant tiger ar trebui să facă parte din acea categorie.

Poate deja știți reclama despre care vorbesc, dar în caz că nu, o aveți mai sus. O priviți pe riscul vostru, să știți!

De ce ar trebui să fie reclama la energizant tiger interzisă?

Nu pentru că are conținut obscen sau altceva, ci din simplul motiv pentru că este stupidă! Stupidă! Adică, mai are rost să vă spun de ce este stupidă după ce ați văzut-o?! În momentul acesta,cel mai votat comentariu de la videoul de pe youtube zice așa: ”deci mereu imi strica reclama asta ziua…cine a facut-o sincer e un idiot…”.  În plus, videoul are mai multe dislike-uri decât like-uri, ceea ce era de aștepat. Nu e destul că m-am săturat până peste cap de melodia lui Connect-r (a se citi conectăr), aia cu Vara nu dorm, au mai venit ăștia cu reclama tiger unde cânta ”personajele” alea cu o voce mai proastă decât a mea. Și credeți-mă, nu vreți să mă auziți cântând.

Totuși, ideea reclamei nu este una proastă, iar dacă ar fi fost pusă sub altă formă, avea alți actori, poate chiar Connect-r dacă apărea în reclamă ieșea ceva mai frumos, mai plăcut și nu cea mai penibilă reclamă pe care am văzut-o vreodată. În special tipa de la final, cu vocea ei ca a unui cangur, îi pune capac.

Să fie un altfel strategie de marketing?

Din ce am citit pe net, acest energizant există de ceva vreme pe piață și e chiar bun. După ce am aflat asta, am analizat puțin situația și m-am gândit de ce ar publica cineva așa o reclamă. Am luat în calcul posibilitatea ca asta să fie o altfel de strategie de marketing. 

Am spus mai sus că ar fi fost mai okay reclama dacă era pusă sub altă formă, dacă ar apărea Connect-r în ea de exemplu. Eu, dacă m-aș duce în magazin și aș avea nevoie de o băutura energizantă, nu aș alege Tiger pentru că îi face Connect-r reclamă ci aș merge pe Red Bull, dar cu reclama asta, aș zice: ”uite enrgizant ca ăla din reclama aia stupidă, hai să-l încerc”. Și nu cred că nu mai eu aș face așa, ci mai mulți. O fi mers cei de la Tiger pe ideea asta?

Voi ce părere aveți de această reclamă?

8 Comentarii la acest articol.
  • AlecsMih
    21 august 2012 at 10:40 am
    Lasa un raspuns

    Oare de ce m-a mancat in *** si m-am uitat, mi-a facut 1000 de nervi :))

    • Husdup Florin
      21 august 2012 at 10:48 am
      Lasa un raspuns

      Eu am scris că ”O priviți pe riscul vostru, să știți!” :))

  • cosmin
    23 august 2012 at 9:05 am
    Lasa un raspuns

    Ma omoara cu zile mizeria asta de reclama.

  • Mistocareala
    24 august 2012 at 2:22 pm
    Lasa un raspuns

    Melodia strica tot … sau glasul persoanelor ….

  • Bogdan C.
    24 august 2012 at 4:28 pm
    Lasa un raspuns

    De când am văzut-o prima dată pe Discovery îmi venea rău de la ea. Mai ales că am fost nevoit s-o aud de mai multe ori în pauzele de publicitate de la emisiuni.

  • Razvan
    28 august 2012 at 6:54 am
    Lasa un raspuns

    De fiecare dată când rulează această reclamă, la mine prin apartament se aud diverse înjurături 🙂

  • ANNA
    1 septembrie 2012 at 8:16 am
    Lasa un raspuns

    Dar ce-are reclama?Mie-mi place.Daca nu punea asta pe site nici-unu nu comentati…:\
    E o reclama amuzanta.:D

    • Husdup Florin
      1 septembrie 2012 at 3:03 pm
      Lasa un raspuns

      Mă bucur că sunt oameni cărora le place 🙂

    Lasa un raspuns

    *

    *

    S-ar putea sa te intereseze: